Doprava a platba

  • Při nákupu počítače u nás se nemusíte starat o žádné dodatečné náklady na dopravu – je zcela zdarma!
  • Váš nový počítač dorazí přímo k vašim dveřím do 2 týdnů od objednávky.
  • K zajištění maximální ochrany během přepravy balíme každý počítač do dvou krabic oddělené molitanem.
  • Uvnitř počítačové skříně jsou komponenty chráněny výplňovým materiálem.
  • Pro přepravu vašeho počítače používáme osvědčeného dopravce PPL.

 

  • Platba se provádí pomocí bankovního převodu. Doporučujeme použít QR kód pro zjednodušení zadávání.

Reklamace a vrácení

Postup při vrácení a reklamaci

  1. Vyplňte příslušný formulář (vrácení nebo reklamace).
  2. Pošlete zboží na adresu našeho servisního centra.
  3. Po přijetí zboží vás budeme informovat o dalším postupu.

Vrácení zboží

Pokud nejste se svým novým počítačem zcela spokojeni, můžete nám ho vrátit do 14 dnů od převzetí. Počítač musí být v původním stavu, nesmí být poškozený, nesmí být odstraněny původní krytky, fólie a nálepky, musí obsahovat všechny původní součásti a příslušenství, a musí být vrácen v původním balení, stejně jako při převzetí. Pro zahájení procesu vrácení prosím vyplňte formulář pro vrácení, který nám umožní zpracovat vaši žádost co nejrychleji.

Reklamace zboží

V případě, že se u zakoupeného zboží objeví technická vada, máte právo na reklamaci. Reklamační řád je v souladu se zákonem o ochraně spotřebitele a naše firma se zavazuje reklamované zboží vyřídit do 30 dnů od jeho přijetí. Pro podání reklamace vyplňte prosím reklamační formulář a nezapomeňte přiložit kopii nákupního dokladu a popis zjištěné vady.

 

 

Pokud máte jakékoliv dotazy nebo potřebujete pomoc, neváhejte nás kontaktovat na telefonním čísle +420777777777 nebo e-mailu info@arktide.cz.

Formulář byl úspěšně odeslán!

Ozveme se Vám co nejdříve to bude možné.