Doprava a platba
- Při nákupu počítače u nás se nemusíte starat o žádné dodatečné náklady na dopravu – je zcela zdarma!
- Váš nový počítač dorazí přímo k vašim dveřím do 2 týdnů od objednávky.
- K zajištění maximální ochrany během přepravy balíme každý počítač do dvou krabic oddělené molitanem.
- Uvnitř počítačové skříně jsou komponenty chráněny výplňovým materiálem.
- Pro přepravu vašeho počítače používáme osvědčeného dopravce PPL.
- Platba se provádí pomocí bankovního převodu. Doporučujeme použít QR kód pro zjednodušení zadávání.
Reklamace a vrácení
Postup při vrácení a reklamaci
- Vyplňte příslušný formulář (vrácení nebo reklamace).
- Pošlete zboží na adresu našeho servisního centra.
- Po přijetí zboží vás budeme informovat o dalším postupu.
Vrácení zboží
Pokud nejste se svým novým počítačem zcela spokojeni, můžete nám ho vrátit do 14 dnů od převzetí. Počítač musí být v původním stavu, nesmí být poškozený, nesmí být odstraněny původní krytky, fólie a nálepky, musí obsahovat všechny původní součásti a příslušenství, a musí být vrácen v původním balení, stejně jako při převzetí. Pro zahájení procesu vrácení prosím vyplňte formulář pro vrácení, který nám umožní zpracovat vaši žádost co nejrychleji.
Formulář pro vrácení
Reklamace zboží
V případě, že se u zakoupeného zboží objeví technická vada, máte právo na reklamaci. Reklamační řád je v souladu se zákonem o ochraně spotřebitele a naše firma se zavazuje reklamované zboží vyřídit do 30 dnů od jeho přijetí. Pro podání reklamace vyplňte prosím reklamační formulář a nezapomeňte přiložit kopii nákupního dokladu a popis zjištěné vady.
Formulář pro reklamaci
Pokud máte jakékoliv dotazy nebo potřebujete pomoc, neváhejte nás kontaktovat na telefonním čísle +420777777777 nebo e-mailu info@arktide.cz.